Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 18 september 2018

De gevleugelde woorden;

Goede morgen!

'Ik wil hier weg!'

Natuurlijk word je meteen vrolijk door deze woorden,
maar gelukkig gaat dit bericht nog verder over de rechten van de mens.
Dus is er hoop, hoop dat je alsnog in een goede stemming komt.

Maar het leuke nieuws is...
We gaan donderdag met 3 bussen naar Avifauna.
Leuk voor een nieuwe fotoreportage.
😁
Dan kunnen we gezamelijk, om 8.15 roepen;
Busje komt zo!


De rechten van de mens.



Of je er werkelijk iets mee kan...?

11.Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
12. Je hebt recht op privacy en op bescherming van je goede naam.
13. Je mag je vrij verplaatsen in je eigen land.
Je mag ieder land verlaten.
Ook je eigen land.
14. Als je mensenrechten bedreigd worden, mag je in een ander land asiel aanvragen.
15. Je hebt recht op een nationaliteit.
16.Je mag trouwen met wie je wilt en een gezin stichten.
17.Je hebt recht op bezit, dat mag niemand zomaar van je afnemen.
18. Je mag je eigen godsdienst of overtuiging kiezen
en daarnaar leven.
19. Je mag uitkomen voor je mening en je mag overal informatie vandaan halen.
20. Je mag een vereneging oprichten, niemand mag je dwingen ergens lid van te worden.

Ondanks dat ik weet dat er nauwelijk iemand de moeite zal nemen om dit tot zich door te laten dringen, zet ik ze toch ter inzage neer op mijn blog.
Ernaar strevende om tot
De Nieuwe mens
te behoren
( zie het boek, Tijd voor de Sleutel)
Kagib.

🙏

3 opmerkingen:

  1. ik wil.....
    ja, iedereen wil iets, ga ervoor
    en donderdag wordt een zeer leuke dag, daar twijfel ik niet aan
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lijkt me een leuke donderdag te worden
    recht op een uitstapje hoort er zeker ook bij

    BeantwoordenVerwijderen