Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 21 september 2018

Die tegenstrijdigheid kan ons de kop kosten.



We begonnen de dag met een boottocht...


Gisteren, na een fantastische dag werd ik ineens beroerd.
En dat tijdens de vogelshow, een bijna Disney-achtig gebeuren.
Harde show muziek á la Pocahontas, terwijl een jonge dame de vogels tot hun showkunsten verleidde...
Het was afgelopen en ik stond op om en masse te vertrekken.
Er gebeurde iets vreemds, ik zakte zowat in elkaar.

Deze tegenstrijdigheid in mijn leven...
werd me teveel.
Vandaag ga ik dus even de 'schildpad' doen en trek alles naar binnen, opdat het mij de kop niet kost.

Wat ik natuurlijk wel kan doen is;
Iedereen een heel fijn weekend wensen!

En wat foto's van gisteren plaatsen.















Gelukkig zijn er ook prachtige mensen!








Volgende keer meer...







Geen opmerkingen: