Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 10 september 2018

Een ouwe kop!




Pak maar een kop of beker...


Ja, want nieuwere heb ik nog niet gemaakt, de kop is oud, maar de koffie is vers gezet.

Koffie-tijd dus!

Wat ga jij doen, na de koffie?
Of je nou werkt of vrij bent...wat ga je doen?
Wat mijzelf betreft; bij leven en welzijn komt woensdag
de dame van de Savelberg bij me kijken en tot mijn vreugde
ben ik dan even alleen met haar!
Binnen mijzelf ben ik een gelukkig mens, eigenlijk altijd.
Met mijn kamer opzich ben ik ook erg blij door wat ik ervan gemaakt heb!

Maar,zoals de vaste lezer weet, in dit systeem voel ik mij totaal niet thuis!
Eger dan dat zelfs...

Vandaag nog met extra plezier van puntjes op de i van mijn kamer zetten...
Hopelijk weet ik waar de i ligt.
😏



6 opmerkingen:

  1. Wat een belangrijke dag, he? Ontvang je haar op je kamer? Hoop het. Dan krijgt ze een beeld wat voor iemand je bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes Walter. Ze krijgt bij jou in ieder geval een warme ontvangst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. na dit kopje doe ik niks bijzonder meer
    t is goed geweest voor vandaag, boodschappen, eten maken voor meerdere keren en een grote afwas :-)
    en nu spannend afwachten naar woensdag, voor jou dan toch

    BeantwoordenVerwijderen