Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 23 september 2018

Mijn beste bericht is...geen bericht.





Maar het is wel een redelijk 'live' bericht, meestal heb ik ze al klaar en jumpen ze rond een bepaalde tijd gewoon te voorschijn.
Daarnet een blog gelezen met persoonlijk nieuws dat me zeer raakt...

In het donker instant koffie maken ging ternauwernood goed. Toen mijn beker vol was, zag ik dat nog maar net op tijd.
Na een nacht vol met worsteling had ik me voorgenomen minder en gezonder te eten.
Toch zit ik nu vanuit een soort moedeloosheid volkorenkoekjes naar binnen te proppen.
Mijn 'vrolijkheid' is een aangeboren automatisme want ik stak mijn neus buiten mijn kamerdeur en was gelijk vrolijk tegen het dienstdoende personeel.
De vrolijkheid was echt, maar eenmaal weer binnen was hij totaal verdwenen.

Mijn situatie begin ik als 'onhoudbaar, onverdraaglijk' te ervaren.
Het begint steeds voelbaarder te worden in mijn lichaam, maar gelukkig zijn lichaam en geest één en mijn geest is sterk...gelukkig doet mijn lichaam daar nog aan mee.
Vannacht had ik de hele nacht het haardvuur aan en op een grote tv lijkt dat verdomd echt!

Een inderdaad, dit is geen bericht...
Vandaar dat het mijn beste is.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten