Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 19 september 2018

Verslag van een pauze-dag.



Met het 'goede' nieuws beginnen?
Voor iedereen in deze instelling is er geen tv uitzending meer te zien.
Tenzij je op elk net zegt; Hé, er is daar een sneeuwstorm!
Dat het zou gebeuren stond steeds al boven in beeld en de Leliezorggroep die deze instelling/inrichting beheert, kwam vandaag met hun beruchte mosterd na de maaltijd.
Ze zullen hun best doen om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Het kalf is verdronken en nu gaat men de put dempen.
Bijna lachwekkend.
Ja,ja...die Lelie zorgt fantastisch voor de mensen, toch?
Weet je, ik maak er gewoon een goed nieuws-bericht van;
Wat een rust! Even geen tv...geen gestaar naar onzinnige programma's maar gewoon naar je navel gaan staren.
Schijnt zeer spiritueel te zijn!
De mijne is inmiddels bijna donkerbruin gekleurd en heeft een boeddhistische uitstraling
En ikzelf schijn buitengewoon positief over te komen!
In het juiste licht gezien..ben ik het helemaal met ze eens.
Voor alle zekerheid heb ik weer eens een flinke pot vit. C gekocht.
Tja, over anderhalf jaar ga ik al richting de 100!
Laatst schatte iemand mij jonger dan ik ben.
Twee maanden jonger nog wel!
Hahahaha!

Straks even wat kleren voor de Avifauna worldtrip klaarleggen...
Morgen rond 8.15 worden we 'verbusd'.dan gaan we en masse naar Alphen a/d Rijn.
waar Avifauna schijnt te zijn.
Fototoestel mee en een goed humeur.
Want wonderlijk genoeg heb ik dat altijd.
Zou ik dan toch reeds De Nieuwe Mens zijn waar Kagib over schrijft...?

😇

Geen opmerkingen:

Een reactie posten