Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 19 oktober 2018

Bloggen bij Elly's...


Elly's blog heet;
Elly's Magazijn.
Hierover kun je lezen en kijken op Elly's blog.
Kunstenaar; Anita Vermeeren.


Wat zal ik eens 'roddelen' over haar blog?
😏
Roddelen? Dan zou ik snel klaar zijn, want haar blog is meer dan een blog.
Het is meer een soort boek waar je alles in kunt vinden!

Weet even niks te zeggen, behalve dan;
Ga er eens kijken en je zal verbaasd staan (of zitten).

Ook heeft/had ze verwijzingen naar haar andere blogs,
maar op dit moment lijkt ze het liever allemaal op één blog te gaan zetten.
Voor mezelf kies ik liever voor het scheiden van mijn blogs...
Maar natuurlijk is dat persoonlijk!

Geweldig om Elly te hebben leren kennen.
Ondanks dat ze altijd in mijn hoofd zal blijven
hoop ik stilletjes dat ze er nog lang mee door zal gaan!

💖
🙏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten