Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 24 oktober 2018

Een vreselijk en tragisch bericht.

Ter ere en in nagedachtenis
aan mijn groepslid Jan.






Vanavond is Jan, mijn tafelgenoot voor mijn ogen gestikt.
Het lukte hem niet zijn vlees in stukken te snijden en hij nam het hele stuk in zijn mond.Over hoe het verder ging kan ik nu niet schrijven, het ligt als een steen op mijn hart.
Mijn hart ging alijd al naar hem uit...deze man werd totaal buiten de groep geplaatst.

Hij liep gegeven moment zelf naar zijn kamer en men probeerde hem te helpen.
Er gebeurde van alles...maar het zat al te diep in zijn luchtpijp.

Vreselijk, vreselijk, dat Jan  zo aan zijn einde is gekomen.
Het raakt me intens!










12 opmerkingen:

  1. Och mijn hemel wat een vreselijk bericht, heel
    veel sterkte voor jullie allen daar, wat een paniek
    en verdriet en wanhoop gevoelens, pfffff om gek van te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bah... wat een vreselijk gebeuren. Wens je veel sterkte met het verwerken.
    Voor morgen, naar het ziekenhuis, ook sterkte gewenst Walter.
    Lieve groet, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, als je dit voor je ogen ziet gebeuren, dan schrik je inderdaad wel even, maar ik hoop dat je het vlug kan verwerken....Ik weet zeker dat je Jan gaat missen
    Een @->- en een dikke knuffel voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat vreselijk om zo aan je eind te komen, arme man
    iedereen zal daar wel in shock geweest zijn
    sterkte aan allen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjeetje heftig Walter. Sterkte hoor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan er gelukkig goed mee omgaan, maar vreselijk blijft het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat erg. Wat erg voor hem. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Sterkte voor jou en de andere mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vreselijke belevenis voor die vriend Jan en ervaring voor jou, Walter! Ook al is het twee weken later: Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, vreselijk als zoiets voor je neus gebeurt en niet meer te redden is!

      Verwijderen