Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 16 oktober 2018

Gisteren...?


De was doen had wat voorbereiding nodig...

Drukke dag geweest...gelukkig zorg ik daar tegenwoordig zelf voor.
😇
Wachten doe ik niet meer, ik denk maar zo;
als het niet door was gegaan had ik dat allang gehoord!
(Optimist!)
Als ik zeg dat ik het vandaag eens rustig aan ga doen..
dan wordt het vaak een extra drukke dag!
De foto's erbij...
Die staan er zomaar.
Want zonder vind ik zo saai!

Zullen we er dan maar een mooie dag van maken?

Door de spiegel erachter lijkt het voller en rommeliger dan in het echt.
Het boeddha boeket wordt regelmatig aangevuld.


🙆

3 opmerkingen:

  1. goed bezig!
    je gedachtn zitten goed
    ik hou daar wel van!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En zoals je inmiddels weet, ik heb enorme steun aan mensen als jij!
      Dank je Lutje @@@

      Verwijderen
  2. Goed bedacht. Als het niet door was gegaan had etc. etc.

    BeantwoordenVerwijderen