Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 5 oktober 2018

Goede vroege morgen!




Als ik er niet ben,dan zit ik op de laatste werkdag van deze week weer gewoon beneden te 'studeren'...

Dus ben ik er rond 8 uur weer bij om dit bericht verder in te vullen....
En daar ben ik weer!
Laat ik maar over hét weer beginnen, er is ons een prachtige nazomer beloofd, heerlijk...wat een zegen!
Vandaag ga ik eens in de échte tuin hier bivakkeren, ja want die is er!
En raad eens, we kunnen er niet zomaar in, niet te geloven toch...
Nog mooier is, dat ik alles van gisteren los heb kunnen laten en ook even dat 'studeren'beneden...want na lang en intens onderzoek weet ik wel zo'n beetje wie van het personeel er vandaag NIET zullen komen, met die 'mensenstudie' ga ik maandag-ochtend wel verder.
Dit weekend ga ik ONTSPANNEN,ja je leest het goed, ontspannen in dit systeem!
Toch niet te geloven dat je daar keihard voor moet werken?
Werken op de meest ongezonde manier die een mens zich maar kan voorstellen!

Heb vandaag eens gewoon lekker uitgeslapen in dit Zorgcentrum...
Elke dag leer ik meer over hoe dit zorgcentrum in elkaar zit!
Stel je wilt dat allemaal écht weten, dan kun je terecht op mijn nieuwe blog 'Bedgeheimen'.
Bad secrets ben ik het zelf gaan noemen, 

😀😁😂✌💚
Vandaag mag het iedereen lukken om te beginnen met een prachtig weekend!


3 opmerkingen:

  1. kleurpotloden, balpennen, ik ben dar zo gek van en dan staat hier zo'n prachtige foto van zo'n goed merk, ik heb 2 dozen, 1 gewone en ene met pastelkleuren van caran d'ache.
    . ik heb alles gelezen, eindelijk komt er een einde aan je 3 jaren.....
    .veel geluk
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ben je toch een geweldige vrouw Lutje, als er meer mensen zoals jij in de zorg zouden werken, dan zou het oprecht zijn waar het voor bedoeld is;
      Zorg om elkaar!( en nu ga ik het ochtend bericht even afmaken @@@

      Verwijderen
    2. de mensen die me kennen weten dat, en ik kan heel goed luisteren en zwijgen...

      Verwijderen