Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 11 november 2018

Andro en Henry...ze zijn weer terug.

Het heeft even geduurd, ik kon het als schrijver er niet bij hebben!
Maar er is nu duidelijkheid, helaas van het soort waar ik niet graag over schrijf;

Henry had Androlyn in haar kamer opgesloten..ze was extreem in de war, 'snachts spookte ze door het huis en voerde ze hardop gesprekken met mensen die er helemaal niet waren!
Er was totaal niets over van de altijd zo krachtige Androlyn...hij had haar zelden als man noch vrouw gezien.
Het feit dat ze nooit wilde praten over wat ze in het gebouw beleefd had en dat ze het af wilde sluiten.... ja toen is ze langzaam achteruit gegaan...Soms was ze ineens heel erg Hij en vertoonde hij soms agressie die Henry niet van haar kende!

De huisarts is een keer langs geweest, hij vond dat ze maar beter een tijdje slaapmedicatie kon gebruiken, dan kwam het vast allemaal weer goed!
Wat wist hij eigenlijk van haar af? Alleen dat ze androgyn was, meer niet!
'Ach,dat komt vaker voor hoor'...
Nee, deze huisarts was niet geschikt voor Androlyn!

Door haar deur riep ze ineens; Henry, je moet Olando bellen!
En stil was ze.
Een tijdje later belde Henry met Orlando en voor het eerst maakte hij hem duidelijk hoe alles totaal uit de hand was gelopen.
'Waarom heb je dit niet eerder verteld, Henry? 
Is het nog even te doen bij jullie, ik wil hier graag iets afmaken.
Vrijdag ben ik er weer,oké?'

Een weekje is nog wel te doen hoop ik...de slaapmedicatie brengt misschien wat verlichting.

Na het gesprek ging Henry nog even bij Andro kijken, hij sliep als een blok.

wordt vervolgd


Geen opmerkingen:

Een reactie posten