Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 19 november 2018

Het lijkt over iets anders te gaan, maar toch....!


Stigmatiseren noemen ze het
oftewel mensen een etlket opplakken waar ze hun leven aan vast blijven zitten!
Dankzij 2 bezoekers ben ik hier weer eens mee geconfronteerd!
Hartelijk dank daarvoor...
Het gaat om stichting Pandora, die mensen steunt in hun strijd hiertegen.
In de zorgverlening, de z.g. hulpsector kom je dat op de meest vreemde plekken tegen;
Stigmatisering.
Oftewel, eens een 'gek', altijd een 'gek'.
Misschien denk je;
Maar dat heeft toch niks met jouw situatie te maken?
Jazeker, dat heeft er alles mee te maken!
Dus ga ik binnenkort mijn licht eens opsteken bij


Overigens is er op mijn voorhoofd geen plek meer vrij als het gaat om het plakken van etiketten!

1 opmerking: