Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 20 november 2018

Hoe ga ik morgen de Stilte-dag invullen?




In ieder geval in alle beslotenheid,
want na wat er hier gebeurd is eet ik niet meer in de groep.
Maar aangezien ik daar nog steeds ( gedwongen) voor betaal,
haal ik mijn eten op en eet ik in alle rust op mijn kamer.

Maar wat ga ik die dag doen?
Morgen een speciale voeding dag.
Goed voor lichaam maar ook voor geest!
Dus op die dag...rode biet, bleekselderij en tomaat.
Gember en knoflook.
Beetje milde yoghurt.

En eindelijk ga ik weer verder met;
Kagib's boek;
Tijd voor de Sleutel.

Werkelijk, als ik het zou kunnen missen zou ik er graag
een aantal aanschaffen om ze aan bijzondere mensen cadeau te doen!
Misschien ga ik dat dan ook werkelijk een keer doen..

Daarnaast heb ik nog een redelijk groot doek staan.
Eindelijk ben ik aan de echte vrije expressie toe!
Toen ik nog 'vrij' was werkte ik altijd op die manier.

Mijn 'begeleidde vrijheid' in Gouda komt steeds dichter bij.
Eindelijk heb ik iets op papier staan en zorgt mijn broer ervoor
dat het ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd.

Natuurlijk kom ik vanachter de schermen hier ongemerkt af en toe een kijkje nemen.

Tot lezens/kijks op donderdag!


3 opmerkingen:

  1. Helaas door verschillende redenen met terugwerkende gelezen.... denk dat iedereen daar wel toe is aan een stilte dag, de snotneus ook ;-p


    Fijn weekend en hou je taai.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker,zo'n vroeg weekend...dank je! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, prettige 'stilte'-dag morgen! @--

    BeantwoordenVerwijderen