Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 11 november 2018

Mijn fan heet Fazanal!



Vandaag maar eens een ietwat zondig-ontbijt.
Het is toch zond(i)ag...?


Dit bericht is ter plekke bereid
Net zoals de foto van mijn ontbijt.


Google analytics is best handig, je leert er enorm van.
(Wat weet ik ook niet!)



Of het een vrouwtje of een mannetje is, dat weet ik niet...
Misschien is het wel een machine!
In ieder geval is deze Fazanal graag anoniem, want 'reageren' doet het niet.
Volgens mij zijn mijn blogjes daar veel te mysterieus voor!

Natuurlijk heb ik daar wat speculaasjes over..
(Vanwege the coming of the Sint!)
Zijn het misschien voor de Zorg werkende benieuwden?

Of komen mijn 'bijzondere' foto's ooit in Russische of Amerikaanse tijdschriften?
Maar wellicht zijn ze gewoon op zoek.
Op zoek naar;

De waarheid!





3 opmerkingen:

  1. Fazanal is ook een trouwe bezoeker van mijn blog. Ik kijk nooit op analytics, maar je maakte me nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch altijd leuk om te weten...maar nooit verder ergens op drukken hoor! ;-)

      Verwijderen
  2. die zie ik ook onder mijn bezoekers staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen