Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 15 november 2018

Zij noemen het 'bloemschikken', maar zelf...


Bloemschikken...dan denk ik vooral aan het maken van een mooie compositie 
of gewoon een mooi bloemstukje...

Bij ikebana heb ik zelf altijd het gevoel dat ik er iets speciaals mee wil doen, nét even anders dan volgens de officiële ikebana regels.
Alhoewel die tegenwoordig vaak zeer ruim genomen mogen worden!
Tussendoor ga ik vaak aan de slag met 'kunstbloemen', ook best leuk om te doen...

De foto's hierbij zijn eigenlijk een soort 'kunstbloemen-kunst' geworden
En wat die Stilte-dag betreft...soms pakt dat toch heel anders uit!

Gelukkig maar, want die stilte-dag moet nou ook weer geen 'kunstje' gaan worden...
Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog eens een grote zak kruidnoten naar binnen gewerkt,
Maar dan wel zónder de zak!

Volgens mij ben ik zelfs vergeten te vermelden dat;
Er vanmiddag bloemschikken is én dat eindelijk het vlinderschilderij af is!


Laat ik dit maar een 'kunstfoto' noemen.


2 opmerkingen:

  1. En heb je daar geen vreselijke spijt van, van die kruidnoten. Ik deed dit van de week met pepernoten. Ik kon niet stoppen. Maar achteraf..... Lekker zijn ze wel he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, ik moet ze gewoon niet meer kopen, hahaha...maar vandaag deed ik héél rusig aan...

      Verwijderen