Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 7 december 2018

De foto's van mijn nieuwe verblijf.


Hoor zojuist dat ik vrijdag de 21 december verhuisd word...dan ben ik op mijn verjaardag daar!

Mijn nieuwe uitzicht, zomers ziet het er prachtig uit.



Ze komen op mijn fotoblog

Trouwens zodra ik de verhuisdatum weet, kan ik 1000 euro van mijn rekening opnemen...
En verder...
heb ik nog veel te delen via mijn Spijkerbed!
Tot op heden enkel goed nieuws.

Tot later...😏




4 opmerkingen:

  1. Het ziet er mooi uit, je nieuwe woonbuurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk uitzicht. Ben benieuwd hoe het er in het voorjaar uitziet. Er valt wat te bekijken en dat vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Walter : VAN HARTE GEFELICITEERD met je nieuwe woning.
    Wens je er heel veel goeds toe.
    Fijn weekend (gaat vast lukken met zo'n goed bericht) en lieve groetjes, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen