Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 14 december 2018

Gaat dit mijn nieuwe 'header' worden?





Een leuk experiment...
Ben er best tevreden over...
Een mooi pakkend sfeertje!

Je mag zelfs stemmen; ja of nee.
Die met 'nee'
verwijder ik gelijk!
😏

Ben nog te moe om een echt blogje te schrijven;

Tot straks!





6 opmerkingen:

  1. ik meen het, ik zeg NEE :o)
    iik ben gaan googlen en je moet van jezelf een foto van je zelf maken in deze aard :o):
    https://www.fotosearch.nl/CSP567/k5672454/
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk, als Lutje nee zegt, dan kan ik daas niet onderuit!
      En dat meen IK!!! :-))) @@@@@

      Verwijderen
    2. hahaha, doe wat je zelf wil hoor !
      maar je moet die link eens kopieren en daar een foto van maken ;-)

      Verwijderen
  2. Foto vind ik erg mooi Walter alleen het woordje realiteit, ja wat is realiteit, welke realiteit hihihi :)

    BeantwoordenVerwijderen