Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 7 december 2018

Is het aan het worden?






Goede morgen!

Vandaag gaat het over 2 dingen...
Het ene betreft dit schilderij
en het andere betreft mijn verhuizing.
Beide vind ik op hun eigen manier
erg spannend!
In mijn schilderijen zit heel vaak een boodschap verstopt,
die ik op dat moment nog niet zie...
En wat die verhuizing betreft...
ik maak er daar het allerbeste van.
Zoals het hier gelukt is
zal het mij zeker daar ook lukken.
Ik heb er zelfs een gevaarlijk soort vertrouwen in!
😏

Zodra ik weer hier ben vandaag
zal ik je er (bijna) alles over vertellen..


Knus he, deze is nog hier...



💚

5 opmerkingen:

  1. als je kan wonen met spullen die je zelf maakt, dat is pas echt goed,
    het zet je aan tot meer, dat merk ik nu bij je
    en die verhuis, ik hoop dat die er snel is
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je...en tot later op mijn blog, of het jouwe! ;-) @@@

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd, Walter, over je berichten over vandaag. En ik zie opnieuw een interessant schilderij hier geplaatst! @ --

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een beslissende en spannende dag!
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten eerste mooi, bijzonder schilderij Walter. Nee kan ook zo niet peilen de betekenis ervan. Maar heel veel succes met de voorbereidingen, dat alles voorspoedig mag verlopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen