Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 11 december 2018

Mijn blogs in concept zetten?




Alle 'franje' wordt ingepakt...
Rust in deze tent en
wegwezen! 



Bloggen is een 'afleiding' voor me geworden...soms meer een soort dagboek.
Waarschijnlijk interessant voor mezelf om te lezen als ik eindelijk weer op orde ben!
Bloggen met 'beelden'...ben met recht een beeldend kunstenaar, helaas zonder pretenties, want dán had ik hier nooit terecht gekomen, vermoed ik.
Of misschien was ik wel gaan leven als kluizenaar!
'Zie' en ervaar ik meer dan de gemiddelde mens misschien?
Tis niet eens onmogelijk, want dat soort mensen bestaan wel degelijk!
Mensen waar alles even scherp en duidelijk bij binnenkomt.
Ja, ze bestaan, elke dag zie ik er één in de spiegel.

Vandaar bedacht ik me vandaag;
Gewoon van alles een blog maken en ze dan lekker in concept zetten.

De enige haan die ik dan nog naar kan kraaien ben ik dan zelf!
Neem nou die vreemde behoefte om van alles en nog wat op de foto te willen zetten,
want elke keer dat ik 'zie', zie ik het gelukkig weer terug op mijn eigen foto's...
EN OP DIE MANIER SCHILDER IK OOK, JA...ZELFS SCHRIJF IK OOK ZO!

Ow jee, capslock stond aan...

Mijn blogs vaker in concept zetten, ja...dat vind ik toch best een goed idee!

hier onder mijn eerste 'in concept'




een absoluut onzin concept...gewoon even voor mezelf om te testen of het werkt...

En inderdaad, dit zijn typisch 2  'in concept' foto's!

Einde 'testblog'.















2 opmerkingen:

  1. wat moet ik hier op zeggen,....
    het is jou blog !
    Ik kom zeker altijd lezen
    en kijken hoe het met je gaat
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zegt precies weer het goede! Dank je Lutje want over niet al te lange tijd is Spijkerbed weer zoals ik dat altijd met liefde gedaan heb! @@@

      Verwijderen