Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 15 december 2018

Mijn meest recente werk, een heel bericht!




Het blijkt reeds nu een zeer belangrijk werk voor mij te worden...
Niet bedoeld als 'commercieel' maar wel een werk
dat iets te zeggen heeft...
of 
gaat hebben!
Schilderen zit er deze komende week niet meer in
want het inpakken kost veel meer tijd en energie dan ik had ingeschat.
Dit weekend zal ik er alle tijd aan besteden!

Maar het is wat rommelig in mijn hoofd geworden...structuur aanbrengen bij het inpakken valt nog behoorlijk tegen.
Ik ga me maar vandaag eens bezighouden met het in dozen doen van de kleine spullen.
Voordat je het weet is het alweer vrijdag 21 december, de verhuisdag!
Vorige 'verhuis' met de aangekochte spullen leek alles ineens zo overzichtelijk...nou, dat gevoel ben ik effe kwijt!
Laat ik vandaag maar alleen eens 'De verhuizing' berichten plaatsen, met foto's enzo...
Tis pas 6:24 en ik ben nog erg gevoelig voor verwarring.
Nog maar even m'n bed in!




Vandaar dat ik iedereen
een zeer vruchtbaar
Weekend  toewens!



5 opmerkingen:

  1. 21 december, nog 6 dagen, dat is echt aftellen.
    Je kan daar nog je Kerst vieren :o)
    ...Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mijn kant een prettig weekend gewenst, Walter. En doe het maar rustig aan. Een verhuizing vraagt nog heel wat energie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve dames, ik blijk totaal oververmoeid en ga daar nu een stukje over schrijven.
      Dank voor jullie steun.

      Verwijderen
  3. Verhuizen is een ellende. Maar gelukkig nu voor een heel fijne reden." Keep cool and move";-)

    Het beeld en de stoel staan al geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen