Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 26 maart 2019

Afscheid van het Spijkerbed.



Kom ik hier dan nooit meer?



Zelfs elke dag...want aan de zijkant kan ik hier nog eens wat oude berichten bekijken, via 'zoeken'.
Heb het al vaker gedaan de laatste tijd en ben dan eigenlijk reuze verbaasd!
Dan denk ik; Ow, was dat toen zo?....Jeetje!
Gut, wat maakte ik soms bijzondere foto's...

Plus dat ik natuurlijk mijn mede-bloggers blijf volgen via mijn lijst!
Stel je voor dat ik dat ineens niet meer zou doen, al die interessante bezoeken!
Want bijzonder zijn ze stuk voor stuk...

Vandaag gooi ik er nog een soort afronding- bericht tegen aan.
De stand van zaken vanuit het nu, de dag voor mijn verdwijning...

Maar met de blogs die ik ook heb, ga ik natuurlijk op andere voet door...en met veel plezier.
Een beetje anders, dat wel!

Wat bloggen betreft; groetjes en tot blogs...🙆

de afronding;



Inderdaad, mijn leven is drastisch veranderd, soms zelfs benauwend en beangstigend...
maar toch ook wel weer uitdagend en wat strijdbaarder dan ik ooit was!
Daarom verdwijnt Spijkerbed naar de Antieke blogs...

Toch sluimert er ook het idee om de Stilte-dag elke woensdag door te laten gaan, met misschien een 'geheim' Stilte bericht bij meer lezen>>.
En hoe het nu verder met me gaat...?
Er moet nog erg veel geregeld worden en om daar nog 'spannende' stukjes over te schrijven?
Dat gaat mij niet meer makkelijk af, want vaak ben ik daar echt te moe voor...

Mocht ik ooit weer eens een 'werk' maken waar ik blij mee ben, dan beeld ik dat hier op mijn Spijkerbed af.

Afsluiten doe ik met....Oud werk!



En dan nog even de Stilte-foto.

8 opmerkingen:

  1. juist de blog van je waar ik altijd kom......
    maar het is jouw keuze :o)
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach Lutje...het is niet eens een keuze! En zelf hier komen blijven kijken doe ik toch wel! Nee hoor, dit keer verdwijn ik niet in het Niets ;-)

      Verwijderen
  2. In ieder geval blijf ik je op de andere blogs volgen, Walter. Sterkte in deze periode gewenst! @@--

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar toch ook blijf ik wel bloggen, dankzij mensen zoals jullie!
      Dank, dank, dank...ook aan iedereen die dit leest. @@@

      Verwijderen
  3. Ja, Walter zou zelf zeggen waarom dit blog opheffen. Je kunt toch gewoon plaatsen wat je wilt? Jij blijft jij je hoeft nergens aan te voldoen of een formule te volgen. Wat mij betreft is Spijkerbed waar je vooral deelt je dagelijkse leven beleven ene keer met wat humor een andere keer wat ernstiger. Alles mag zijn, toch? Hoe dan ook blijf je (ook) volgen op je andere blogs hoor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tsja Walter, eigenlijk voel ik precies hetzelfde als Kagib
    hier beschrijft, je schrijft " maar toch ook blijf ik wel bloggen"
    dat lijkt me ook je hebt nog vier andere blogs en niet voor niets
    natuurlijk, dus waarom Spijkerbed dan nu dan naar de Antieke blogs
    gaat verdwijnen????? eerlijk gezegd begrijp ik daar niets van, en net
    als Lutje schrijft zeg ik ook, het is jouw keuze.
    Het belangrijkste is dat jij je daar goed bij voelt Walter.

    Lieve groetjes,
    Josephine
    @@@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk doe ik het niet zomaar Josephine, maar ik blijf natuurlijk wel gewoon bezig en te vinden! Maar voor al je reacties hier, ontzettend bedankt...ze hebben mij veel goed gedaan.
      Trouwens, in ieder geval blijft de Stilte-dag hier elke woensdag verschijnen....ssttt (met een bericht bij meer lezen!)
      >@@@<

      Verwijderen