Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 24 april 2019

Stilte-dag







Lees maar hoe stil....>>>




Best wel behoorlijk Stil...
Niet altijd, vanwege mijn gezonde afwijking!
Druk word ik vanzelf als ik geen zin heb ik een groep...
Dan word ik uitgelaten en vrolijk.
Vroeger schoot ik daarna in een flinke dip..
Tegenwoordig ben ik daarna gewoon....Stil, stil in mijn eentje.
Dingen waar ik 'doorheen' moet, daar ga ik tegenwoordig (al jaren) zonder pillen of drank doorheen.
Het is soms pijnlijk en lijkt slopend...
maar uiteindelijk werkt het beter, dieper  en blijvender.

Echt iets om jullie in alle stilte mee te delen, toch?


🙏


Tot volgende week!
💋
En dan,toch nog even op de valreep?
Het gaat langzaam aan beter...nu, tot op heden
was Spijkerbed nog een min of meer ongepaste 
plek voor mij geworden.
Wie weet is het over een tijdje toch weer mogelijk
om hier mijn 'uitgebreide' draai te hervinden!


💁💃🙆

En natuurlijk zal het een enorme stimulans voor me zijn als ik zie (via analytics) dat mijn oude berichten opnieuw gelezen worden.
😇







9 opmerkingen:

  1. als ik hier een berichtje zie kom ik hier natuurlijk piepen op mijn vertrouwd blogje :o)
    Ik vindt het goed dat het wat beter met je gaat, wie weet hoe alles evolueert
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat het wat beter met je gaat Walter, soms... hé, als mijn gedachten met me op de loop gaan... dan zet ik wel eens keihard de muziek op mijn koptelefoon... dat brengt ze weer tot rust..
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook dat werkt soms, Dien...maar op dit moment is het even de stilte en de afzondering...

      Verwijderen
  3. Er is weer hoop voor Spijkerbed! Vandaag toch weer 133 bezoekers gekregen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn te lezen dat t beter gaat Walter. Spijkerbed blijft eigenlijk toch nog mijn startpunt omdat ik van daaruit naar je andere blogs kan gaan. :) Mooi, wat je hier deelt trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En...altijd weer fijn om je op een van mijn blogs wederom te ontmoeten! :-)

      Verwijderen
  5. Het is stil, niet alleen bij mij maar dus ook hier......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er lijkt idd een beetje de klad in te zitten...over 2 weken hoop ik dat mijn'leed' eindelijk geleden is en kom ik hier weer gezellig de boel op stelten zetten. Hopelijk gaat het je verder goed!

      Verwijderen