Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 23 mei 2019

Nostalgie- De koffie-pauze.



En zo langzamerhand verdwijnt er hier op Spijkerbed
ook van alles...
Het is jammer maar bloggen raakt steeds meer uit de mode.
Schandalig, maar zelfs mijn te volgen blogs worden minder.
Af en toe verwijder ik er een.
Via de 'Russisch roulette' methode.
Want eigenlijk is elk blog dat ik volg me even lief...
maar wat moet dat moet!
Tegenwoordig lees ik al mijn te volgen blogs uitgebreid
en te veel blogs in mijn lijst...
wordt mij te veel. 
😩
De volgende blogs doen echter nooit mee met het Russisch roulette, die laat ik gewoon staan;
joo-expo, Gerda YD, GAUDIA SEMPER AGO en...
Whisperings of the soul, simpelweg omdat ze tijdloos zijn geworden.
Overigens net zoals een aantal anderen uit mijn lijst!
Dit is goed te overzien, dus voorlopig even geen R.R. meer.
(En natuurlijk blijft ZON-nebloem!)
🙆

Over wat er nog meer verdwijnt, lees bij verder>>




Of mijn blog zelf ook zal verdwijnen?
Dat zal de tijd me leren..

Wat wel verdwijnen zal;
Slaapbericht,
De al te persoonlijke berichten,
De Hij-serie
En verder streef ik ernaar niet meer dan 2 berichten per dag te plaatsen.

En mijn andere blogs dan?
Dat blijft spannend en onvoorspelbaar!
😲





Geen opmerkingen:

Een reactie posten