Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 1 mei 2019

Stilte-dag (telt af...)














Tot wanneer nog op deze manier?>>



Misschien nog 2 of 3 op deze manier..
Daarna ga ik weer gewoon gek doen
over van alles en nog wat...
Ben ik het zat?
Ja, ik ben het zat!



Maar heel belangrijk...Whisperings of the Soul
van Marius is weer terug op mijn bloglijst.
Er is zijn zoveel prachtige dingen in geschreven..
Hij is al een tijd 'niet meer',
maar wat mij betreft mag zijn waardevolle geest voor altijd blijven voort bestaan!
🙏

Los van dit alles kan ik gerust stellen dat er serieuze problemen zijn.Natuurlijk werk ik daar hard aan.
Helaas heeft de 'vriend'  die mij zou helpen zich teruggetrokken.
Zo kan dat nou eenmaal gaan...
'Dit had nooit mogen gebeuren!'
Maar dit alles is gebeurd en zal opgelost moeten worden.
Hoe dan ook!


💪





6 opmerkingen:

  1. ja Marius... ik ga ook nog weleens lezen op zijn blog, hij wordt gemist... en jij walter..
    gewoon doorgaan... er komt een dag dan lach je om alles :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij bij de vorige antwoorden aan: doorgaan, Walter! En veel sterkte ermee (yes ..we can!) . ..:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik geef niet op. De naam Walter betekent niet zomaar 'De strijder', de Leider...Al zou hij De gekke Gerrit betekenen!
      Natuurlijk ga ik door! Dank jullie, geliefde Volgers. ;-)

      Verwijderen
  3. Ik loop achter met lezen, maar ik geloof nu bij te zijn. Weer van alles gebeurd. Hoofd omhoog en dapper voorwaarts. Opgeven zit niet in je aard dat is na al die tijd wel duidelijk. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen bedankt voor het reageren, hoe dan ook, wat dan ook!
    Reageren blijft mogelijk, ook voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen