Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 25 mei 2019

Zaterdag?....Geen bericht.













...of misschien toch een bericht?>


Bij leven en welzijn ben ik vandaag te vinden;

o.a. bij het dierenasiel Middenholland, alwaar ik ooit mijn Poppie haalde...Zij is gechipt dus misschien weten ze iets over haar.
Nu alweer een huiskat nemen...dat is nog veel te vroeg, maar wie weet ooit.
Poppie is en was nou eenmaal een buiten kat.

Verder scharrel ik een beetje over de Bloemendaalse weg, de Goudse Hofstede dagen.
Of het me allemaal goed zal doen?
Niets is nou eenmaal voorspelbaar!

4 opmerkingen:

  1. je denkt wel veel, dat is goed, maar je hart volgen is nog beter, soms moet je gewoon iets doen
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Te veel denken? Nee Lutje, ik schrijf hier nog te veel! En mijn hart volg ik altijd en dat verwar je met 'veel denken'. Fijn weekend! :-)

      Verwijderen
  2. Poppie. Zo vals dat ze dit gedaan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen