Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 26 mei 2019

Zondag is typisch zondag.









En gisteren? Gisteren stond ik voor mijn vorige huis en...>



...en ik voelde totaal niks...

Het zag er 'ontzield' uit.






8 opmerkingen:

  1. ja, uw vorige huis, maar goed misschien dat je je nu thuis voelt in je andere woning
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Walter, dat je dat aandurfde. Wat moet dat raar hebben gevoeld. Goed dat je het gedaan hebt. Een beetje afscheid nemen. Dat was eens jouw bezielde huis. Het was er mooi en het was er goed. En het is heel erg wat je is aangedaan. Maar..... ik zie dit alles opnieuw in je nieuwe huis.

    Bij het vorige huis waar wij woonden hadden we een prachtige tuin. Helemaal zelf aangelegd. Rozen, kamperfoelie, een kronkelhazelaar, jasmijn, heel veel bloemen, een wingerd. Ik ben nog eens terug gaan kijken. Er lag alleen nog maar steen.

    Geniet van je nieuwe mooie huis, het mooie uitzicht. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geri, ten eerste bedankt dat je weer even 'langskomt'...Je geeft een mooie reactie, ook door herkenning! @@@

      Verwijderen
  3. Blijkbaar was jij de ziel van het huis en is die meeverhuisd naar jouw nieuwe woning, Walter. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap Walter dat je erheen geweest bent. Daar ligt toch een hele geschiedenis achter je. Ik vind het wel mooi dat je weer een goede plek terug hebt kunnen vinden ook al is dat een heel zware weg geweest en ben je daar nog niet helemaal mee klaar. Daar wens ik je weer veel succes mee en waarschijnlijk komt alles wel weer op zijn pootjes terecht. Je hebt een heerliojke plek terug gekregen en er komt mooi werk vandaan. Dat zegt heel veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bemoedigende reacties! Bedankt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar is moed voor nodig, helemaal met de depressie die je op de hielen zit.
    Maar uiteindelijk maak je zelf je nieuwe onderkomen tot een veilig huis en daarmee ben je goed op weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waar is de tijd
    nee, t is niet meer zoals toen jij er woonde

    BeantwoordenVerwijderen