Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 15 augustus 2019

De nacht...Stel je eens voor!







Het is nacht en je voelt je alleen
en dan zomaar uit het niets is er iemand voor je,
Iemand die om je geeft en blij is dat je er bent...

Kan dat dan zomaar...
Meent iemand dat nou werkelijk?

Er is altijd wel iemand die aan je denkt,
iemand die er even graag voor je is,
💚


Echt iemand die aan je denkt
zonder te spreken
en alleen maar zwijgt als het jou goed doet.
Want wat zou ik anders willen
dan er even voor jou te zijn?


Er is altijd wel iemand 
Ook al is nog niet iedereen er klaar voor.

💜



3 opmerkingen:

  1. gelukkig is er altijd wel iemand...
    wat zouden we zonder anderen zijn
    .Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig werk!
    nee, dat gevoel heb ik (nog) niet gehad dat er s nachts iemand is voor mij,
    misschien omdat ik er wel 'schrik zou voor hebben om s nachts een aanwezigheid gewaar te worden van 'iets'

    BeantwoordenVerwijderen