Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 17 augustus 2019

Eerst weer even op gang komen!



Met naakt moet je erg oppassen.
Naakt over straat kan je je leven kosten!
Voordat je het weet word je onder de voet gelopen en moet je het bekopen
met de dood...
En inderdaad, er zijn mensen die niet zo geven
om het leven van de ander...
zelf houd ik altijd rekening met de naaktlopers!Natuurlijk heb ik het over;
De naaktslakken die je regelmatig voor de voeten lopen.
Nou ja, tis meer kruipen natuurlijk!
Zo hier en daar tref je een arme drommel, totaal vertrapt.
Stel je voor dat je nu net zit te eten...
Gelukkig heb ik er een foto bijgezet van de andere soort naaktloper.
De 'versteende'.

Je begrijpt het al, dit was de inleiding voor het verdere
beeldverslag van mijn museum bezoek;


De Nachtwacht...door de ogen van deze tijd vereeuwigd!

Een verbluffend staaltje fotografie!


Je weet niet wat je ziet!


Echt de moeite waard om eens te gaan kijken, vooral de wat primitievere uitvoering boeiden mij enorm.


Het werk van Rembrandt, door tijdgenoten neergezet.







Later schrijf ik er graag wat meer over...


🙆


Geen opmerkingen:

Een reactie posten