Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 14 augustus 2019

'Lees jij dan je eigen blog?'

Ja, natuurlijk lees ik mijn eigen blog!
Wat moet ik er anders mee?
Indruk maken op anderen of het gebruiken om te zien waar ik ben.
Wat er mooi aan is, is dat ik veel leer van anderen.
Hun reacties, maar ook van hun blogs!

Ben zelfs weer begonnen met het Nacht-bloggen...
En wat ik daar van verwacht gebeurt reeds tijdens het bloggen!
Ook in de nacht kun je van het leven een kunst maken...

Voor mij is en blijft het leven een kunst, en een kunstje mag het niet worden!
Blijven werken aan jezelf en dat zo open mogelijk delen met anderen die daar voor open staan.
Want open blijven staan in het Leven, das pas kunst!



Leven is inderdaad een kunst.
We zijn erdoor ontstaan, wist je dat?


Schoonheid blijven zien, ook als het even moeilijk gaat.
En moeilijk kan het gaan!
We kunnen het leren noemen.
Zware lessen, verlichtende lessen.
Lessen in de Liefde...💜


De handdoek in de ring doen.
En de verschijning naast je bed gewaar worden.
Dat is een hele kunst!

De Kunst van Leven.
🙏
🙇


3 opmerkingen:

  1. ja, mooi schrijven kan je wel, ik ben eerder iemand met korte woorden
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij hebt die kunst onder de knie, dat is zeker

    BeantwoordenVerwijderen