Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 22 oktober 2019

Gisteren wist ik het ineens...





Vandaag ga ik helemaal niet bloggen!

Wat dit betreft ben ik behoorlijk vooruit gegaan, vind je ook niet?



Extra expositie!
(Bedankt Klaproos) klik



Alweer wat ouder werk...


Real live models!
Erg leuk om te doen...






Wel viel ik destijds een beetje uit de toon bij de andere cursisten.
Maar gelukkig werd het gewaardeerd!







Experimenteel bezig was ik zeker....











Ook deze stijl beviel mij goed.




Een zeer inspirerende dame,
dat was ze!

Deze exposities komen totaal onverwacht!



3 opmerkingen:

  1. geweldig Walter, wat fantastisch om te zien, Ik denk dat menigeen jaloers is op jouw kunnen, ik vind ze iets magisch hebben.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank zij reacties als die van jou ga ik er steeds meer mee doen...THNX

      Verwijderen