Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 16 januari 2020

Wat komt er na de onzin dag?




De laatste baard van deze donderdag!
Tja, vandaag was het bijna letterlijk een donder dag!
Om er een donder-maar-op dag van te maken, nee...daar ben ik echt geen type voor!
Alhoewel ik iets deed wat daar op leek...maar dat had alleen maar te maken met;
Vandaag wil ik liever alleen zijn.

En dat is maar gedeeltelijk gelukt want ik at mee en dan gedraag ik mij vanzelf heel sociaal!
Inderdaad, dat gaat gewoon vanzelf...
De confrontatie van vandaag was vooral mijn baard!
Voor het eerst in bijna 45 jaar ben ik mij bewust van mijn baard!
Een baard schijnt tegenwoordig erg in te zijn en tijdens mijn leven was dat eigenlijk nooit zo!
Heb er dan ook nooit bij stil gestaan...voor mij voelde het gewoon.

Dus tot zover de donderdag!
Maar wat is dan het thema van morgen?

Hoe kan je het nog vragen!
Op vrij-dag is het thema vrij...heid!

Het thema van vandaag was makkelijker, ik heb er dan ook met de pet naar gegooid.
Vrijheid op vrijdag gaat vast wat moeilijker worden...
Want hoe vrij zijn we nou eigenlijk en kunnen we daar wel mee omgaan?

Wow, wat een moeilijk thema eigenlijk!
Gelukkig ben ik het weekend weer vrij, vrij van sociale verplichtingen?

Weet je, ik sluit de dag maar gewoon af met...
een Baard!

Welterusten!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten