Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 31 mei 2020

Grappig, een blog dat stopt en toch verder gaat?




Ach, waarom niet?
Ben vooral bezig met het kaf van het koren te scheiden!

Pinksteren...weet niet meer waar het voor staat!
Dus dat zoeken we even op...
Aha, het neerdalen van de heilige geest...
Misschien is dat wel wat er bij mij gebeurt.

Op dit moment is er zoveel waanzin in de wereld
dat ik besloten heb me selectief terug te trekken.

De gluurders ben ik werkelijk spuugzat, na 12 jaar bloggen!
Vandaar dat ik pogingen doe het bloggen geheel naar eigen hand te zetten.




6 opmerkingen:

  1. heel grappig Walter, je weet van geen ophouden terwijl je dat steeds wilt

    gluurders, dat heeft elke blog, maar die komen van over gans de wereld en die volgen niet echt, die klikken eens aan en dat is het, komen waarschijnlijk nooit meer terug, kan gebeuren doordat ze iets opzoeken en zo op een blog terecht komen
    Niets van aantrekken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Walter,
    je zal niet de enigste zijn die niet weet waar Pinksteren voor staat,de meesten denken aan vrij zijn er op uit trekken naar het strand of terras.
    Grappige zijn je tekeningen,de laatste lijkt wel het achterste van je tong laten zien.
    Ik durf bijna niet meer te gluren,ha ha.

    Wens een mooie dag.
    Pinkster groetjes
    Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha,nee een gluurder ben je zeker niet...ik beschouw je als een welkome gast!

      Verwijderen
  3. Door jou ben ik eens gaan nadenken en zoeken. Wie zijn dat eigenlijk, die vreemde figuren die in contact komen met je blog? Waarom doen ze het? Wat is hun doel? Interessant om eens uit te zoeken. Ik google even en vind al een boel info die ik verder wil uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms is het niet makkelijk om jezelf te beschermen tegen onduidelijke zaken. Met hard werken kom je een end. Verder blijf ik blij met je bezoek!

      Verwijderen