Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 1 september 2020

Een absolute digibeet!

Beer las kunstboek...
Gelukkig was beer zelf ook kunst!


Vanmiddag is mijn nieuwe mobifoon gekomen.
Wat een uitzoekerij is dat weer!
Het ding kan van alles, ik word zelfs toegesproken door een assistente...
Kan er ook gewoon tegen praten, maar we begrijpen elkaar niet, hahaha.
Na het avondeten was ik weer even 'overspannen' mijn bed ingegaan.
Eerst vanmorgen de ontmoeting met mijn mogelijke humanitas maatje,
daarna mijn nieuwe mobieltje...
Een  bipo draait dan even lichtelijk door.
Had zelfs nog in mijn nieuwe leeshoek wat kunstboeken doorgenomen.
Ja, tis echt en rustgevende plek...voor wie weet ik nog niet!😵😛

O ja, ik had bloemen gekocht, ze hebben al op diverse plekken gestaan!

Vooral als het goed met mij gaat...ben ik erg chaotisch.
Dus het gaat 'goed'....
Heb al een paar keer met mijn zoon kunnen bellen..en
met vriend Teun...

Heeft iemand mijn kluts gezien?
Kan er in ieder geval mee bellen,
nee niet met mijn kluts!
Gewoon mijn nieuwe foon.
Hij hangt nu in de oplader...
Volgens mij is hij best wel oké..
Nee, van mijn foon weet ik het nog niet.
Ik bedoelde mijn maatje.
Maar of hij mij begreep? 
Dat merk ik volgende week wel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten