Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 15 september 2020

Het zijn maar gedachtes...toch?




 Gedachtes die je dwars gaan zitten..

Vind ik het nog erg als ik niet meer wakker word?

Waarom voel ik de drang tot leven niet meer?

Eruit stappen is geen optie voor mij...

Ik heb 2 zoons!

Tja,dan is gewoon doodgaan al erg genoeg...

Want ik mis nog steeds mijn ouders!

Nee, zoiets zou ik mijn zoons nooit bewust aandoen, ik ben er nog steeds

en praat graag met ze...Er alleen maar zijn is soms meer dan genoeg.

En 70 is nog veel te jong, te jong om bewust te vertrekken.

Ooh, de meest ideale vader was ik nooit..vraag me niet hoe dat zat.

De laatste 'doodswens' die ik had was in Slingedael.


Gewoon in slaap vallen en niet meer wakker worden.

Ik voelde me immers 'klaar'!

Maar kan het nog veranderen, kan ik nog een doel tot leven vinden?

Eerlijk gezegd kan ik mij daar niets meer bij voorstellen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten