Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 7 september 2020

Hoe nu verder met Spijkerbed?



Het is geen vraag aan de lezer...
Gewoon een vraag aan mezelf.
Spam lijkt verleden tijd...kijkers nog steeds iets meer dan bij Werkwijze...
Eigenlijk is Spijkerbed niet meer geworden dan een naslagwerkje.
Met zo af en toe een vreemdsoortig bericht.
Voelt voor mijzelf wel lekker!
Vooral in het begin plaatste ik soms 3 berichten per dag.
Op Werkwijze kom ik vaak niet verder dan 1 bericht.
Maar wat is er voor dat intense bloggen in de plaats gekomen?

Misschien mezelf op de rails houden?
Door alle veranderingen in mijn leven 
is dat soms een hele klus.
Gelukkig is er meer dan dat.
Er 'ontwikkelt' zich iets in mij en
dat is nooit weg!



De wedergeboorte?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten