Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 6 september 2020

Over het bloggen en de reacties.



Zo zal ik nooit een blogger advies geven als ze daar niet om vragen!
Erg vervelend als iemand je blog gelijk ziet als een vraag...
Er zijn leukere manieren om te reageren, bijvoorbeeld
iemand een welgemeend compliment geven.
Altijd beter dan een deprimerende reactie plaatsen
en er dan vanuit gaan dat je de ander moet verbeteren.

Zodra ik negativiteit bespeur laat ik de reactie niet toe
of verwijder ik 'm gewoon.
Bloggen kunnen we heel goed stimulerend gebruiken
en hoe veel is er nou nodig om iemand positief te benaderen?
Met recht noem ik dit item;
Anders bloggen

O ja, als iemand de behoefte zijn of haar kwetsbaarheid te delen
dan is het enige wat je kan doen;
Je waardering uitten!
Advies vragen kan altijd, maar dat moet dan wel
vanuit de blogger zelf komen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten