Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 25 september 2021

De wil tot vrijheid? ( deel 1)




 Zowel op Spijkerbed als op Werkwijze ga ik over dit onderwerp schrijven...

Wellicht verspreid over de hele dag!

Want juist in deze tijd waarin de waanzin regeert is dat uitermate belangrijk.


Staan we op het punt om afgerichte ROBOTS te worden of....

Worden we eindelijk wakker en komt ons ware menszijn tot bevrijding?

Zelf doe ik dat stapsgewijs en zo aards mogelijk.

Onze eigen verantwoordelijkheid nemen..in alles dat met ons zelf te maken heeft!

In deze periode was en is mijn stap; de zelfbeschikking.

Wezenlijk luisteren naar eigen lichaam en geest.

Vandaar absoluut geen vaccinatie!

Dat is het eigen lichaam zijn aangeboren taak ondermijnen... meer dat dat

want ook onze geest wordt erdoor vertroebeld, afgericht totdat het een ander laat bepalen

wat goed voor ons is.

Het 'JA MAAR' ligt weer verduisterend op de loer.


Tot zover voor het nu, straks misschien verder....

(O.a. over de pillen in dat schaaltje!)

( Waar geen dokter aan te pas kwam... 👴😝)



💕💚


Dit bericht zal verder gaan op Werkwijze

alwaar het een 'dagbericht' wordt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten