Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 27 september 2021

Weer een les geleerd!




 Een vrij weekend is heerlijk...

Even niet aan dit systeem deelnemen.

En aan mijn deur wordt 2 dagen niet gebeld!

Gewoon heerlijk mijn eigen tempo...

Dus dacht ik;

Uitgebreid Thais gaan koken.

Het was de eerste en de laatste keer, het kookboek

staat weer gezellig in de kast... en daar blijft het voorlopig ook!

😅👺💚

Ben er 2 dagen mee bezig geweest en er gelukkig ook 2 dagen van gegeten.

Ook de afwas duurde 2 dagen, zelfs vandaag staan er nog wat dingen.

Te veel werk voor een man alleen!

En dan ook nog alleen eten?

Volgend weekend haal ik gewoon een kant en klare vegetarische pizza...

Ja, wat koken betreft heb ik mijn lesje wel geleerd.



Gelukkig had ik verder een fantastisch weekend!

🙆💚





Geen opmerkingen:

Een reactie posten