Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 23 oktober 2021

Nu niet meer teveel aan doen....

 



Ben blij met de eenvoud en met de kleuren.

Nu de betekenis nog?

Gisteren had ik een vreemde dag... eerst de vervangster voor mijn huishoudhulp. Een bijzondere dame (op leeftijd).

Maar ze was... prettig....

Om 12 uur weer de verplichte gezamenlijke lunch.

Met een van hen gaat het steeds slechter en wordt steeds dementer.  Het doet me pijn om dat zo dichtbij te ervaren...

Helaas moet hij naar een andere plek, dit systeem hier is niet zo geschikt meer als het echt slechter gaat....

Zal hem missen....


Laat in de avond was er een stroomstoring die tot half in de nacht duurde...

Dan is het dus stikdonker overal.

Vermoedelijk sprongen alle lichten weer aan rond 3 uur in de nacht.

Het was een vreemd wakker worden!





Mijn dag heeft nog geen bestemming...💜






2 opmerkingen:

  1. Wat ik erin zie Walter is dat de ene figuur de andere figuur in het blauw troost die heel verdrietig is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik een mooie Karel... verdriet om hoe het nu is!

      Verwijderen