Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 27 augustus 2022

Had ik gisteravond dan een 'beroerte'?

Eigenlijk is het akelig, want ik wil nog 30 jaar!


 Zo heet dat namelijk...lag ineens aan mijn voeteneind op de grond

en kon niet meer bewegen!

Heb er zeker een uur over gedaan om weer op te staan!

En dat is erg eng, vooral als je alleen woont.

Dan vloog ook nog mijn bril van mijn neus...

Nee, niet vanuit zichzelf hoor... ik sloeg er met mijn hand tegen...

Het erge was dat ik klem lag en niet meer precies waar!

Ja, zo kan dat gaan...had verder niks hoor....

En gelukkig is het weer weekend, kan ik aan mezelf werken!

En.... het is nog erg vroeg....

Aan jezelf werken....

Heb gister eerst de dag nog netjes afgemaakt

en ben de nasi, in groepsverband gaan eten.

Wat moet dat moet...

En gelukkig heb ik mijn bril gevonden... lag onder een dekbed!


Soms denk ik; het lijkt alsof mijn leven echt een puinhoop wordt!

En soms denk ik echt dat Walter bezig is om.... dood te gaan...

Ben er nog niet aan toe..

Doodgaan, liever nog niet!


Wel een mooie foto, toch?

2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto. Beetje enge situatie, dat vallen. Ik zal maar niet vragen of je iemand, een begeleider of hoe men ook heet, vertelt hebt dat dit je overkwam?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je reageert Geri! Misschien word ik wel 120... maar soms is het wel eng...

      Verwijderen