Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 26 augustus 2022

VOEL ME AL TIJDEN BEROERD

Tja, dan kan je toch beter je pc uitzetten...

Het is eigenlijk een zielloos  contact..

Ze zijn er zelden!

Dode letters van mensen die  geen echt contact meer maken.


Maar we kunnen er wat aan doen, toch?

Geen flauwekul gelul meer...


Vandaag die 'zakkenwasser ' aan mijn deur...

Personeel van rond de 19... weet niet eens waar hij het  over had?

Had zelf weer even geslapen en was nog niet goed wakker...

Wat een gesodemieter van kleinkinderen!

En dat was hij niet eens.... 

Van sommige mensen word ik werkelijk kotsmisselijk...

Maar tis een lieve knul, dat  wel...

Maar soms denk ik; lieve schat, wacht nog een paar jaar voordat je dit soort werk gaat doen!

Ja, het lijkt een erge foute dag voor mij.

Ga ik mee eten?

Nasi ben ik gek op.... soms niet op mensen.

Mensen verdraag ik... meer niet!



O jee, heb nog geen broek aan!







2 opmerkingen:

  1. Leven zonder broek gaat prima, Walter! Met de afgelopen zeer warme dragen liep ik doorgaans in een rok over straat. Of sarong, als je het kledingstuk liever een andere naam geeft. ;-) Het personeelstekort zou opgelost kunnen worden als men volwassenen een normaal salaris zou bieden, in plaats van de tekorten oplossen met nauwelijks meerderjarige (maar nagenoeg gratis) stagelopers.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met je reacties ben ik altijd blij, dank je Terry! En een broek heb ik nog steeds niet aan... Naar de wc gaan is dan makkelijker... nee, aan broeken doe ik allang niet meer en daarom blog ik steeds onzinniger!

      Verwijderen