Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 5 oktober 2022

Waarom ben ik er steeds minder?


Toen wist ik nog van niks...

En dat is vaak maar goed ook!





 Omdat ik er werkelijk niet meer bij wil horen...

Neem nou vandaag.... er kwam weer een medewerkster aan mijn deur...

Of ik nog de boosterprik wilde.

Maar ze kent me goed en wist het al...

Nee, ik wil geen enkele prik!

Voor haar geen probleem, ze begreep me....


Mee eten doe ik hier 4x per week.... tegenwoordig zelfs zonder tegenzin.

Maar dan hou ik mij gedeisd en reageer op niemand.

En er is een nieuwe bewoner....

Aardige man maar ziet eruit als een chronische alcoholist.

Net als ik ben, maar ik zie er niet zo uit!


En hier in dit bewonersverband sluit ik me zoveel mogelijk af....

Later we zeggen; ik probeer er het beste van te maken!




😷



5 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een goede instelling. Autonoom en af en toe meedoen. Heb je echt hulp nodig, dan ben je niet alleen. Heb je geen hulp nodig, zelf kiezen wat je wel en niet wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sluit me bij Geri aan Walter. Fijn je weer te lezen. Ook fijn te lezen dat er een bewoner gekomen is waar je wat meer klik mee hebt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meer kun je niet doen, Walter. En het is beter dan niets doen, want dan bepalen anderen wat je doet. Of juist niet doet natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je staande houden is al een prestatie in deze wereld vind ik soms... je doet het super, prachtige foto by the way <3

    BeantwoordenVerwijderen