Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 11 juli 2018

Fantastisch nieuws!



Deze wordt het niet hoor!


Heb net een brief gekregen van de dames van de Werkplaats waar ik wekelijks schilderde!
Vanaf donderdag 30 augustus komt er een expositie van mijn werk, hier op Slingedael.
Het krijgt een officieel tintje met een hapje en een drankje. De uitnodiging volgt nog...

Werkelijk, ik wist niet wat me overkwam en ben nog steeds sprakeloos!



🙏

7 opmerkingen:

  1. Dit is zeker fantastisch nieuws Walter, geweldig gewoon!!!
    Dat is nog eens lekker slapen gaan na zo'n brief, nog even
    en dan is het werkelijkheid, JIPPIE.....

    Toedelssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek, Walter! Mooi nieuws! Je werk is ook zo het zien waard. Maak je foto's als het hangt / staat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastisch is dat Walter, ze weten waar de kunstenaar zit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dames...toch ben ik er een beetje beduusd van, ben ze dankbaar maar het is erg verrassend. Als het zover is ga ik zeker foto's maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg Walter. Nou dat schilderij mag er ook best bij, mooi gezicht, verstild. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Walter, dat is nog eens goed nieuws. Een expositie van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen