Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 19 augustus 2018

En wat brengt de zondag ons?





Of...wat zullen we eruit halen?
Een beetje passief zitten te zitten, daar hebben we ook geen flikker aan!
Flikker toch op met dat passieve gedoe....
Maar...
Nee, niks maar...trouwens het is nu hier nog steeds zaterdagavond.
Dus wens ik jullie een fufufijne zondag toe...
Nog effe wat van mijn vernieuwde interieur laten zien?

Oké!








5 opmerkingen:

  1. zondag is vandaag rustdag voor me, ik heb het nodig...
    Een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed uitrusten als je het nodig hebt, is geen passief gedrag hoor, Lutje!
      Das een heel wijs gedrag... ;-) @@@

      Verwijderen
  2. Wow, je interieur ziet er prachtig uit, hier zal je je naar hartenlust aan je kunst kunnen wijden of gewoonweg lekker luieren, dat mag ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echt gezellig Walter interieur. Creatief, persoonlijk. Ben zo benieuwd hoe je je nieuwe woonruimte gaat inrichten. Spannend, he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal vintage dus! (had geen andere keus, des te leuker!)

      Verwijderen