Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 18 november 2018

Omdat het zondag is.

Ter afsluiting van wederom een hectische week!


Één dag geen 'schokkende' berichten, hooguit dat er om 18:30 weer een verhaal uit de hij-serie verschijnt.
En niet te vergeten, het bedgeheimen blog is nog steeds in beweging, het is alleen te bekijken door hen die daartoe zijn uitgenodigd.
Verder is en blijft het voorlopig een min of meer afgeschermd blog.

Verder schijnt het een prachtige maar koude dag te worden, wie weet ga ik wel....





10 opmerkingen:

  1. in de week zal ik nog eens tijd nemen om op alle blogjes te klikken
    maar nu ga ik eerst genieten van mijn zondag
    Hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd belangrijk om op je vrije zondag te doen waar je behoefte aan hebt
      Veel plezier en ontspanning toegewens Lutje! @@@

      Verwijderen
  2. Nou dat is toch goed nieuws Walter, concreet, zwart op wit. Kan ik dan nu zeggen yeahhh gefeliciteerd met je nieuwe woonplek? Of is dat nog te vroeg? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch kan ik niet anders zeggen dat ik het liefst word gefeliciteerd als ik daar werkelijk woon! Dus iets te vroeg is het zéker...Heb op dat gebied hier al voor ongelooflijke verrassingen gestaan.
      Evengoed vast bedankt! ;-)

      Verwijderen
  3. Ook van mijn kant felicitaties met je nieuwe woonplaats!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Lia...zodra ik daar zit trakteer ik op gebak naar keuze!

      Verwijderen
    2. Om via Internet van te smullen dan... :-)

      Verwijderen
  4. Jee, nu ineens weer goed nieuws. Begrijp ik dit nu goed? Opnieuw, ik ben superblij voor je!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd. Hoop dat het nu echt gebeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik zeker ook! Ik blijf voorzichtig, want ik heb helaas al voor veel verrassingen gestaan! Mocht ik daar zitten in Gouda dan zijn jullie van harte uitgenodigd. Het is op loopafstand van station Gouda!
      En speciaal zal ik voor jou thee zetten... ;-) @@@

      Verwijderen
  5. Wat gaat alles toch vreemd daar, opeens weer zo'n krabbeltje
    en dat is hopelijk positief, [je weet maar nooit]
    Waarom eigenlijk nu opeens appartement 31 terwijl je al JA gezegd hebt
    tegen appartement 34????? die er heel goed uitziet!!!
    Hopelijk heeft dit appartement dezelfde afmetingen, en ook in goed staat.
    Uiteraard ben ook ik superblij voor je als het nu allemaal snel
    tot een GOED einde kan komen.

    Toedelssssssss
    Josephine @@@

    BeantwoordenVerwijderen