Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 17 april 2019

Stilte-dag...










De Stilte-dag blijft, want >>>


Als Stilte-dag, elke week ook hier weer op woensdag...
kan hij iets voor me doen;
Namelijk het blog in Stilte in leven houden!
Er zit ruim 10 jaar gedreven en liefdevol werk in...
Zeer graag gedaan, vandaar deze mond-op-mond beademing, 1x per week.
Altijd voorzien van een soms subtiel bericht, zoals vandaag,
subtiel,
Veel en vaak teruglezen, dat zou ik doen...maar dat gebeurt pas vandaag voor het eerst.
Want pauze had ik nodig en blijf ik meer dan ooit nodig te hebben.

Mijn vertrouwen in mensen is ernstig geschaad....
Maar kan ik het ook anders zien?
Ja, dat kan ik...
'Het heeft zo moeten zijn!'
Dit gebeurde omdat ik het nodig had...de verandering die noodzakelijk was kon ik zelf niet meer bewerk stellen.
Dus 'Het' greep in, 'Het' zorgde voor een totaal ontwaken!
Nu pas kan ik zeggen; Het bracht mij tot waar ik wezen moest.
Zijn in een nieuw NU.

Dit nieuwe NU is eindpunt noch startpunt,
het is het onderweg zijn naar het Eeuwige.
🙏

Tot volgende week woensdag!😇











6 opmerkingen:

  1. :o) hahahaha, je kan het niet laten, maar ik snap je wel
    .Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snap je het werkelijk Lutje? Heb je het wel goed gelezen dan? Maar jou snap ik wel heel goed! Fijn dat je er bent, ook voor dit korte moment..
      @@@ :-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. En ik moet ontzettend lachen om jullie! Fijn dat jullie er gewoon even zijn...Eigenlijk best een beetje dapper! ;-)

      Verwijderen
  3. Gebeurtenissen zijn altijd goed: of gewoon prettig of om iets van te leren.

    BeantwoordenVerwijderen