Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 1 juni 2019

Geen wasverzachter!



Mijn meeste handdoeken zijn wit en aan wasverzachter doe ik bij deze niet.Lekker stug drogen ze je beter af en...kan je ze ook nog gebruiken bij jeuk op je rug.
Systemen voor het 'doen' van mijn huishouden heb ik niet.
Systemen passen niet zo bij me.
Dat soort regelmaat vlakt een mens alleen maar af, het kan mensen zelfs onuitstaanbaar maken.
Kom niet tussen hen en hun systemen, dan is het hek van de dam...
Lekker om zo overdreven te schrijven!
😁
Opruimen en schoonmaken doe ik alleen als de dingen me gaan irriteren.
Wat een vrijheid als je geen partner om je heen hebt!
Nee, wasverzachter gebruik ik alleen voor mijn kleding en beddengoed.
Althans als je dat goed vindt! Bedde-goed 
😂

Maar op dit moment geniet ik van de heerlijke temperatuur en het zonnetje!









5 opmerkingen:

  1. ha, ha... Je kunt je handdoeken ook minder stug hebben als je de verschillende handdoekdelen tegen elkaar wrijft. Dat deed mijn moeder vaak... Prettig weekend, Walter ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja, en zo leer ik weer elke keer wat! Hihi...Ook een fijn weekend, Lia!

      Verwijderen
  2. Geen systeem alles uit de losse handdoek.
    Lekker leven. Zo is het goed he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrijheid, dat is het, poetsen wanneer je het nodig vindt, geen vaste dag

    BeantwoordenVerwijderen