Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 26 augustus 2019

Totaal oververhit!


Werkelijk, ik probeer van alles!
Maar die hitte gaat maar niet uit mijn lijf...

Soms denk ik; het zal toch niet psychisch zijn?
Een man alleen en bloedheet?
Nee, over dat soort hitte heb ik het absoluut niet!
Integendeel. zou ik bijna zeggen.

Maar waar ik wel eens aan denk...samen werken aan je gezondheid met een goede vriend.
Elkaar een beetje motiveren, dat heb ik zo af en toe nodig..
En daarbij wat filosoferen over kunst enzo...

Stikkend van de hitte had ik er toch zin in...
Gewoon even bloggen en naar deze video luisteren en kijken.


Hopelijk stoor ik je hier niet mee...
Goede nacht!

💜





Geen opmerkingen:

Een reactie posten