Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 21 mei 2021

Twee maal...vanwege het nog steeds niet stoppen!

  En helaas zit ik niet altijd in mijn 'kracht'....



Laat ik beginnen met te vertellen hoe dat komt.

In het begin kreeg ik hier een 'maatje' en hij stelde

dat hij mondkapjes droeg opdat hij anderen dan niet kon besmetten...

En die manier van denken heeft zich doorgezet in de vaccinatie

overtuiging.

Tja, en dan praten de overtuigden het goed door te wijzen

op eerdere vaccinaties die de mensheid gered hebben.

Maar ondertussen stigmatiseren we elkaar hierdoor!

Nee, dit was genoeg over hoe het bij mij valt.


Echter mijn manier van ervaren heeft weinig tot geen medestanders.

Het alleen ergens voor staan was ik vaker gewend... maar dit keer krijg je zowat iedereen tegen je.

Ben ik dan koppig door niet mee te gaan in deze strijd tegen een virus?

Een simpel voorbeeld is het feit dat mijn lichaam slecht reageert op antibiotica. Ik ga me er doodziek door voelen...

Daardoor ga ik zoeken naar natuurlijke oplossingen

en die zijn er! Het is alleen wat meer werk.

Maar wat doet in feite een vaccin?

Kort gezegd je wordt ingespoten met een milde versie

van het virus, waardoor je lichaam antistoffen gaat maken

Nee, dit zuig ik niet uit mijn duim, dat heb ik reeds langgeleden

uitgezocht.

Toch hoor je hier zelden wat over;  Het versterken van je weerstand en immuunsysteem.

En als je dit oppert krijg je de wind van voren.

Vaccinfanaten hebben hier dan een andere mening over. 


Hoe dan ook, we gaan een nieuwe tijd in!

En de daarbij horende mens stribbelt flink tegen.

Dus wachten we maar af?

Ik niet, ik kijk naar het uiterste wat ik aan de verandering kan bijdragen!

Soms een eenzaam bestaan dus.

En dat kan resulteren in even de weg kwijt zijn.


Vandaar steeds mijn overweging om dan maar te stoppen

met bloggen.

Maar dan, zomaar ineens vind ik hier wel wat steun.

En dat hoeven niet altijd mensen te zijn die mij naar de mond praten... gelukkig kom ik die nooit tegen!



Eenzaam op de rand van de Nieuwe tijd.
Een 'verdwaalde' doorzetter.



4 opmerkingen:

  1. Helaas Walter,was dit vaccin maar een verdunde virus-versie. Volgens Pierre Capel,Theo Scheters en anderen is het gebaseerd op een genetisch gemodificeerd spike-eiwit. En dat maakt me onzeker over lange termijn gevolgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je blijft Walter. Mbt vaccinatie, ik volg hierin mijn gevoel en mijn gevoel zegt nee, dus heb het niet genomen. Grappige is dat de mensen die het dichtst bij me staan het ook allemaal niet nemen, mijn vriendin ook niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fantastisch Karel! En nee, ik verzamel geen gelijkgestemden, maar wel mensen die durven na denken. Voelen en denken. hart en verstand die samenwerken...Ik heb, had en houd alle vertrouwen in je.

      Verwijderen