Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 24 juli 2021

Mijn confrontatie met het Systeem!

 




Dat het systeem achterhaald is weten we allang.
Ook zijzelf!
Het systeem is doodziek en nog corrupt ook!
Alles begint juist nu aan het licht te komen.
We zijn al jaren misbruikt en dat dreigt weer te gebeuren!
Vandaag heb ik er keihard NEE tegen gezegd
en wat hoorde ik?:
Het zijn nou eenmaal de regels die wij moeten volgen...




Nee, ik heb er geen hoge hoed meer van op...

Constant verschuilen ze zich achter de hooggeplaatste..

Ooit was dat een Hitler.... en nog steeds worden die in leven gehouden.

Alleen deze verstoppen zich achter

'Maar ze bedoelen het goed!' 


En wat schilderen betreft zeg ik;
Wordt vervolgd.




Uiteindelijk draait alles om macht en geld...

We zijn er klaar mee!  Toch?




4 opmerkingen:

  1. Wat ben ik blij,dat ik gepensioneerd ben. Je zult maar in de zorg/onderwijs werken en moeten kiezen tussen buigen of armoede

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een bizarre keuze...want velen hebben hart voor hun werk!

      Verwijderen
  2. Het spreekt wel tot de verbeelding je schilderijen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is voor mij goed genoeg, vandaar dat ik nooit uitleg geef...

      Verwijderen