Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 27 oktober 2021

De nachtblogger blogt weer!





 De kans is klein dat ik morgen weer blog...

Maar vandaag kreeg ik weer dingen door en.. ik zet ze er gewoon op!

Zo was er een boodschap over vaccinatie....

Het schijnt je persoonlijke immuunsysteem aan te tasten.

Er kwam een uitgebreide uitleg bij over het hoe en waarom..

Waren het dan stemmen in mijn hoofd of zelfs een channeling?

Ben daar niet zo gek op... boodschappen van buitenaardsen en dat soort dingen.

Er voor open sta ik wel...ik lees erg graag over, dat wel.

Maar de boodschap was duidelijk; vaccineren is een foute manier van zelfbescherming.

Anders gaan leven schijnt voor velen te lastig te zijn..

Had het al verteld, ze willen hier terug naar het oude systeem..

Van voor de corona!

Noway, niet voor mij!

Heb jij al ontdekt waar je werkelijk voor staat?

Nog niet is niet zo erg hoor...

We hebben de tijd.




Nostalgie...










2 opmerkingen:

  1. Wat gaat dat immuunsysteem doen na griepprik en booster(s)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, misschien verzwakt ons immuunsysteem zich steeds meer...
      Zelf heb ik nooit een griepprik gehad en ook geen ernstige griep.
      Dus van 'boosters' heb ik geen last.. Anders zouden we meer en meer platgespoten worden, tot dat we robots zijn... Dank je Izerina!

      Verwijderen